2009年5月26日 星期二

又有假期~

*


*


又放假喇~~


預祝大家端午節快樂!!!


*


*


除左新年外,


其他既中國傳統節日,


小妹唔係太care!


*


*


好似清明, 重陽, 中秋, 同端午節,


家吓仲多左個佛誕,


對我黎講只不過係多一個假期,


我唔似靚女媽咪個代咁,


大時大節既時候,


佢地要忙於拜神, 又要忙於煮飯做節,


幾時都話媽媽比爸爸辛苦好多!!!.


*



相對我地呢一代,


我地認真慳水慳力,


好自在呢!!!


*


*


難得有假放,


我同mpp呢兩日已經full booking!


呢兩日又係大吃特吃!!


肥死人!!!


*


*


不過, 話哂都係端午節吖,


希望聽日會好天,


等大家都可以游番個龍舟水啦!


 


Tanny


1 則留言:

  1. 係呀, 明天7點半就開始, 我去影相呀,, 希望唔好落雨
    [版主回覆05/27/2009 12:40:00]咁影多d靚相返黎比我睇喇~~

    回覆刪除