2009年5月13日 星期三

殺到黎...

擒日, 香港確診第二宗甲型H1N1流感個案, 今次主角係我地香港人.... 似乎, 豬流感就好似擒晚個集《巾幗梟雄》既蝗蟲一樣, 終於殺到黎!!!!! 


大部份香港人(包括小妹)對H1NI都有一定介心, 不過有心還有心, 大家似乎都仲係未ready進入最高防範!! 


上兩個星期出trip上廣州, 此時剛剛爆發豬流感, 亦正屬peak season, 滿以為成車會爆滿, 誰想到火車上可以如此空空的???!! 只有小貓三四隻!



 


查實小妹當時都好驚, 不過生成辛苦命既我, 為左份工, 都要頂硬上出trip.... (之前沙士都有上大陸... ) 小妹搵個d係辛苦錢, 仲係搵命博....... 唉!! 都係個句..... "無奈"!!!


 


今日mpp都上左大陸開會, 小心d呀mpp!!!!


mpp, 請記住董太個句: "洗手!! 洗手!! 洗手!!!"  仲有我未來林太個句 (嘻嘻, 又唔知醜添...) "抺手!! 抺手!! 抺手呀!!!" (因為我比左d消毒濕紙巾比mpp, 我呢個女友真細心, 嘩哈哈哈哈~~  )


1 則留言:

  1. HAHA, 真係好細心喎~~~
    好似真係少左好多人坐火車呢~
    [版主回覆05/14/2009 22:42:00] 唔好讚咁多, 我面紅喇.... 哈哈~
    非常時期, 大家都要小心!! 小心!!

    回覆刪除