2009年5月11日 星期一

忙碌中...

小妹現正處於水深火熱之中, 皆因出差後遺症, 超忙碌既工作已經展開...... 無奈!! 無奈!!!!


 


以下呢位人兄, 正是小妹既北歐客人!! 同呢位客人認識差唔多四年, 雖然佢牛高馬大, 而且對人有時都幾古怪,  有時仲連我老闆都唔比面!! 不過, 可能人夾人緣啦, 佢對小妹真係極之唔錯!!


 


中間有差唔多兩年, 小妹因為太忙關係, pass左佢個account比另外一d同事follow, 而家因某種原因, 呢個trip我地又合作! 第一日見面時大家都開心, 即時影左張相留念!


 


 


對足佢成個幾星期, 呢位客人對小妹可謂照顧週到, 佢仲會係我地工作完成後, 返酒店請我飲酒, 我地又會傾傾心事, 呢個客人仲比左唔少comment我添!!


 


唯一遺憾既係, 係呢個trip中, 佢比人偷左個背包.....SHIT!!!!  >__ <


1 則留言:

  1. 您好 不经意中步 入了您的家 园,好奇心 驱使下驻足 许久。如果 邂逅了缘分 ,当万分荣 幸和欣慰。 如果因此打 搅了,道声 歉意!欢迎 您光临我家 做客,一杯 香茶随时恭 候大驾赐教 ! (*^__ ^*) Q: 85856 0327

    回覆刪除