2009年5月22日 星期五

翻生侏羅館2 (Night at the Museum 2)

擒晚同mpp去左APM睇<<翻生侏羅館2>>!


還記得第一集, 小妹係2007年年三十晚睇既, 除左 Forrest Gump 之外, 小妹自我評定, 呢套就係我最喜愛既電影第二位!! 一套好笑好睇有故事既好戲, 小妹好深印象!!!!


當知道出第二集時, 我即時叫mpp陪我去睇.... 唔知係咪期望過高, 我覺得今集有d搵戲黎做!


上集好笑原因, 可能係觀眾唔清楚各博物館內展品既人品及其性格, 所以當每個角色出場時, 觀眾都會比佢地弄到笑不停! 就好似一件只會講"DUM DUM" 同 "GUM GUM"既展品, 已經超爆笑.....  (有睇第一集既朋友應該知我講嘜 ^0^)


反之, 今集雖然添加多好多新角, 不過D角色好似唔係幾出, 而且當中都有幾多悶場.... 就好似法老王件袍定係裙既爛gag, 似乎有d拖長黎做!


不過... 唔作任何比較下, 呢套仍然係一套不俗既笑片, 工作辛苦左一星期, 睇一套喜劇去relax吓自己, why not!!!



 


 

 


 


沒有留言:

張貼留言