2009年5月24日 星期日

掛住你你你你....

小妹雖然同mpp拍左拖都有一段時間, 不過, 小妹到而家都會成日掛住個傻佬....  


除左出trip同夜晚瞓唔著時, 小妹係每個星期六就特別掛住mpp... !!!!!


小妹名乎其實係一名懶人, 如果星期六係short week, 如非必要, 我一定留守家中, 足不出戶...... 可惜既係, mpp偏偏每個星期六都有""特別工作""在身, 我地每個星期六都要夜晚先可以見到! 由朝到晚咁等...... 掛"死"我!!!!


上星期六, 小妹返<娘家>食飯 (哈哈, 我仲未嫁gar, 哈哈~~), 當晚我比mpp夜返屋企, 估唔到聽到mpp一句, 原來佢見我仲未返屋企都會掛住我既.... (大男人既mpp一向好少講呢d肉麻野, 小妹聽到後真係有d甜絲絲感覺.....嘻嘻~)


 


好似好耐無整意粉, 見屋企仲有包忌廉, 擒夜就整左個白汁意粉比mpp食, 今次加入帶子同熟蛋, 成為呢個白汁鮮蝦帶子意粉!! 你個look同味道都咁好.....唔怪得我成日都掛住你啦啦啦啦啦啦啦, 哈哈!!




2 則留言:

  1. 你地都經常一齊, 又拍左拖一段時間, 估唔到妳仲係初戀咁, 真冇妳收!
    [版主回覆05/26/2009 09:51:00]哈哈, 我呢d叫做一廂情願呀, 嘻嘻~~

    回覆刪除
  2. 如果餐廳整成咁款, 我都好樂意去幫襯呀!
    [版主回覆05/26/2009 09:53:00]多謝你先, 聽到好開心呢~~
    不過, 個日隻蛋切得樣衰左d.......

    回覆刪除