2009年5月7日 星期四

小親親

今日好開心呀, 皆因mpp今日搬office, 而家同我公司位置, 只有一街之隔!, we are so close now!!!!


查實我同mpp都幾有緣..... 話說我同佢仲未認識時, 我地原來曾經係同一幢大廈工作過.... (mpp好衰咁話當時唔覺有靚女係幢大廈入面.... . 哼!! 我都唔覺當時有靚仔囉.......)


之後小妹轉工, 轉黎現時既公司, 個傻佬而家又跟住我搬黎呢區, 你地話係咪好有緣丫...... 哈哈~~  以後可以多d機會見吓佢lu !!!


mpp, 你會成日請我食lunch嘛~~~ (肯定食窮你呀!!) wahaaahaaahaaa


1 則留言: