2009年5月30日 星期六

情書王子

擒晚放工, 我同mpp急急腳買野返屋企食, 因為趕住睇四奶奶!!


 


係咁急趕之際, mpp都同我走一轉書局, 因為"大少奶"第二本新書已經出左!


 


愛看書既mpp, 好鼓勵身邊既人睇書..... 所以mpp二話不說就自掏腰包, 送左呢本書比我!  真係多謝哂!!!



 


歌壇有情歌王子, 小妹就有"情書王子"!!! 此人正是我既愛人 ---- mpp是也!!!!


 


何解mpp突然化身"情書王子"??? 皆因小妹發現mpp收藏左好多情書囉, 哈哈~~


 


早前mpp買左個大書櫃放係我家, 小妹發現mpp原來都有幾多情書...... 外表cool cool地既mpp, 我真係估你唔到呢..... 哈哈哈哈~~


 



<-- 呢個書櫃大過我個大鞋櫃!!


 



<-- mpp本身家中收藏有好多書, 而家正逐步將d書搬黎我屋企住, 所以家吓暫時只得咁多書係書櫃內!


 



<-- over over mpp!!! 我睇得唔係好清楚, 呢本書叫 <"說一聲...嘜嘜話">???? 哈哈哈哈~~


<-- <冧到爆 - 冧爆情人必讀手冊> mpp, 睇左本書未呀? 等你出招喎.... 哈哈~~


 



<-- <101個小小的愛情提示>??? mpp你追我個時, 好似唔係好多愛情提示比我咋喎....


 



<-- 知識廣博既mpp (係小妹心目中...), 又點會只係睇情書吖... 小妹無聊地係家中研究佢d書時, 發現mpp真係嘜野類型既書都有興趣睇.....  <<你會問問題嗎?>>.... 有趣有趣!! 


1 則留言:

  1. 好多書呀~~~
    我對個本,男人不會,女人不懂的事有興趣呀HAHAAAAA
    [版主回覆06/01/2009 17:54:00]"蘋果的中文是什麼"都唔錯喎, 哈哈哈哈~~

    回覆刪除