2009年4月15日 星期三

Easter holiday 2009 - Part 5

    ** Easter holiday 2009 - Part 5 **    


去哥哥間房放低行李後, 我地去左 氹仔「大利來記」食嘢!


呢間大排擋好出名食豬扒包, 但由於豬扒包要三點至出爐, 所以我地只係order左"豬扒麵", "豬扒多士" 同 "咖哩雙拼"(魚蛋+魷魚)!


坦白講, 小妹覺得呢間大排擋名多於實.... 豬扒並無想像中咁好味!!!  不過, 呢道真係好多人黎食, 未到兩點, d人已經開始排定隊買豬扒包..... 如果要等成一個鐘買個包, 真係NO WAY!!!!


 


由於無影相, 係網上搵黎一D相比大家睇睇


(Photo copy from http://ganasia.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=580451)


Picture
Picture


 


之後我地去左威尼斯人, 小妹帶住媽咪去"打老虎" (我勁鐘意玩老虎機, hahaha~~), 一開始我同媽咪都好旺, 嬴左百幾蚊, 超開心!! 可惜力有不逮, 我地輸番落去...  @__@


夜晚我地又去食好嘢 (即係鮑蔘翅肚個d咁啦.... ^0^), 呢餐哥哥做波士!!!!


 


食飽飽後, 我地去左葡京玩!!!  mpp好厲害, 幫我嬴番哂d錢返黎!!!!!!!!!!!!!! 不過, 姐夫仲勁, 佢嬴左成萬六蚊, 認真高興!!!!!!!!!!!!!!!


玩到十一點半, 我同mpp返哥哥房攞行李走人, 點知不幸既事發生左..... 就係去到碼頭居然無船飛................... 當時我地十二點三到左碼頭, 但賣緊既係第二朝六點船, 真係超誇張!!!


呢個時候, mpp已經變哂樣, 即係咁 -------> >.<........... >.< ........... >.<............ (個樣都幾得人驚..... :S )


無可耐何下, 我地打比姐夫求救!!! 姐夫隨即打比佢個澳門朋友, 幫我地即時攞多間房住多晚!!! (查實姐夫同家姐之前已不斷叫我地留多晚, 但我同mpp都堅持唔肯.....到最後我地一樣要留低, 仲要麻煩到姐夫"夜媽媽"打比人, 真係有D唔好意思!!)


攞好房後, 叫埋哥哥一齊去食消夜, 個晚攪到成點幾二點至瞓!!


第二朝又一早起身, 我地去左酒店七樓既"呀一飽魚"飲茶! 呢度既XO醬蝦米煎腸粉勁好味, 外脆內軟! 極力推介!!!! 我地仲食埋燕窩燉鮮奶, 真係YUMMY!!


就係咁, 我地完成左呢個三日兩夜開心又豐富既旅程!!!


沒有留言:

張貼留言