2009年4月12日 星期日

緊湊既復活節假期

大家呢個復活節假期開心嘛?? 小妹就啱啱係澳門返黎, 呢個復活節假期可謂勁緊湊, 而家成個人散哂.....  寫完呢篇blog後, 我會即刻上床瞓覺, 因為今晚又有飯局!!!


不過可以肯定既係, mpp攰過我十倍!! 因為佢一日廿四小時不停比我煩住, 我地一共去左三日, 咁佢即係比我煩足七十二小時!!! 而且佢仲有跡象, 好似就快比我激死, 同埋耳膜就快穿... 等等跡象..... 哈哈~~


不得不提係mpp好乖仔, 今次佢又陪我同屋企人一齊去"反" !! 我地呢三日去過好多地方, 一行九人先從香港出發坐船去中山, 然後去番禺, 再落珠海, 尾站澳門!!


三日入面, 日日都食好多野, 餐餐都大魚大肉, 而且餐餐都食淨好多... 好多野, 實在有點浪費.....


聽日開始我會開始update, 而家趕住去搵周公, 嘻嘻~~


 


1 則留言: