2009年4月16日 星期四

飯局 @ 13/4/2009

復活節假期最後一晚, 姐夫又請我地食好嘢!! 今晚我地總共6大1細出發(mpp無去), 去金龍船食晚飯!!


大家係咪好奇怪點解我地日日都食中餐..... 原因係小妹既媽咪同爸爸係勁傳統中國人, 佢地係餐餐一定要有飯落肚個隻!!


由於呢個假期真係食得太多中國野, 當我地去到酒樓時, 侍應問我地飲嘜時, 我地都好厭悶又勁無耐咁講.... 一壺普洱, 一壺壽眉!!!  全因為媽咪要飲普洱, 而爸爸飲壽眉!!!


而家經濟唔好, 好多酒樓就算係假日都拍哂烏蠅.... 金龍船而家都要做平價套餐去吸引市民, 最平既有$1200一圍.... 認真超抵!!


不過, 豪邁既姐夫又點會食呢d平野吖..... 我地無order個套餐, 我地選擇散叫.....


乳豬併海踅



雞飽翅  -- 好味到我飲左兩大碗!!




籠仔蒸蒜茸龍蝦配糯米飯底 ---- 特別係d糯米飯, 超超超超超好味!



蒸魚 (唔記得係?班添..... >.<)



咸魚煎肉餅 (呢味係姐夫突然想食既餸... 我都好耐無食, 正!!!)



蟹鉗拼鮮果沙律 -- 好味!!



西芹花枝炒珊瑚蚌 -- good!!



仲有薑汁炒菜, 不過無影到相!


之後仲有甜品.... 蛋撻仔.... 桂花榚..... 紅豆沙.... 杏汁南瓜露!!


 


以上美食, 六個大人加一個小朋友, 基本上無可能食得哂... (除左姐夫屬大食一族之外, 其餘既全部都屬細食...) 由於食餘太多野, 最後我同媽咪仲要打包一d返屋企添!!!!


就係咁, 小妹係呢個假期吸收左數唔盡既卡路里........... >.<


 


1 則留言:

  1. 放假真係好似增肥,我都係一樣HAHA
    你地真係叫左好多野食呀, 6個人應該食唔晒
    [版主回覆04/18/2009 11:02:00]係呀, 所以出trip後一定要進行地獄式減肥..... >.<

    回覆刪除