2009年4月2日 星期四

滿足..??!??

擒晚原定既雀局雖然取消, 但小妹一樣有飯局補上!


好滿足既一個燭光晚餐!!! 餐廳環境/服務/味道一流, 不過餐廳位置隱閉, 人流唔多.... 擒晚成間餐廳只有我地一檯客.... 一晚只做兩個人生意...  真令人擔心!



 


黑松露菌忌廉湯, 配以外脆內軟麵包 -- 超好味!!! (十粒星, YUMMY!!)



 


烤雞Caesar's salad - 好味!! (8粒星.... 略縑芝士粉太多, 鹽左小小)



 


焗鮮帶子意大利飯 -- 真係好食到不得了.... (十粒星!!)



 


三文魚天使麵 -- 好味!! (九粒星... 因為天使麵入面有洋蔥同青黃椒, 我唔太鐘意)



 


甜品, New York cheese cake.... 太好食喇!! (十粒星)



 


回家後, 晚上某事情令我徹夜難眠.... 曾幾何時答應過自己, 無論發生什麼事, 一定要讓自己活得快樂, 以後既淚水只會為快樂而流..... 回看今天, 我真的快樂嗎? 之後既路又會如何?? 心靈孤單既我, 真的需要主賜予堅定不移既信心給我, 讓我心靈得到滿足!!


1 則留言:


  1. 各位 我明天 4/4/09 (Sat) 下午大概 2 點到 6 點會在 Café, 如果大家有空的話可以來跟我見個面啊!

    回覆刪除