2009年4月20日 星期一

Buffet夜

煮左好幾日野比mpp食之後, 擒晚有回報, mpp帶我去Excelsior食buffet!


呢度都算有幾多野食, 而且有d仲幾特別添....


四個大樽裝住好多糖, 我同mpp突然間變左小朋友一樣, 係度擇糖食....



chocolate fountain見得多, 黑白古古力噴泉一齊出現, 我都係第一次見!!



豆腐花都好普通, 但又有黑芝麻豆腐花, 同普通豆腐花一齊出現, 咁就即時特別哂!!



好多甜品....



 


好喇, 呢個時候睇睇我擒晚食左嘜先.... (好大食呀.......@_@)


- 魚生好新鮮, 特別一提係個蟹柳蟹子沙律, 我食左兩次......超好味!!






 


 


我既甜品時間... yummy!!!




 


mpp比我食得少, 呢碟係佢其中食既一碟!



 


由於mpp join左Excelsior member, 擒晚我地用couple免費食buffet, 埋單時好似拍吓pat pat就走人咁, 都幾爽!!!


不過, 邪惡既buffet真係好邪惡, 食完之後好有罪惡感.... 我擒晚又唔知吸收左N咁多個卡路里.... 唉!!


4 則留言:

  1. my boss also is excelsior member, last time he invited me to eat, very delisious, want to eat again
    [版主回覆04/21/2009 15:19:00]Yup! Really delisious... but very fat as well....  hey~ let's go swimming in summer, I need say goodbye to my fat, hahahaha~~

    回覆刪除
  2. 心思思又想食buffet添,
    不過,成個復活節,我已經肥咗好多o架啦!
    [版主回覆04/22/2009 09:31:00]me too me too.....

    回覆刪除
  3. ok, swimming arr... when and where?
    [版主回覆04/22/2009 09:31:00]then come to my club house in summer lar ^0^

    回覆刪除
  4. ok, pls let me know when available
    [版主回覆04/22/2009 18:34:00]okok, the swimming pool is not open yet, i will keep loooooooooooooooooooking once it opened..... kakakaka...

    回覆刪除