2008年12月22日 星期一

X'mas Party 2008

今年公司好慳皮呀, 無出去食buffet, 今日叫左到會係公司攪X'mas Party..... 一向唔多luck既我, 今年lucky draw又無我份喇....


 


party前, 同我個可愛小助手影相



我既同事兼好友



我地個team大合照



作病喇...... 今日連眼都撐唔大..... 好唔精神..... 仲有一日, mpp就會返HK...... 快d.... 快d..... 快d...  快d.... 快d..... 快d... 快d.... 快d..... 快d...   快d.... 快d..... 快d...  快d.... 快d..... 快d...  快d.... 快d..... 快d...  快d.... 快d..... 快d...  快d.... 快d..... 快d...  快d.... 快d..... 快d...  快d.... 快d..... 快d...  快d.... 快d..... 快d... 掛死人喇...... 相思病呀!!!! 


沒有留言:

張貼留言