2008年12月4日 星期四

真奇趣!!

今朝有客黎左公司, 鬼佬老闆對客人一個idea非常有興趣, 仲即刻叫我入meeting room入面一齊研究....


小妹仲以為有嘜新奇刺激既idea.... "O車"..... 原來個客想做一個雪榚杯, 上層放雪榚, 下層放玩具!


小妹即刻懶勁咁話, 香港一早都有呢類產品啦.... 好幾年之前已經有, 就係"雀巢奇趣杯"喇!! 小妹當年食個款係hello kitty公仔!!!


鬼佬老闆聽到後滿心歡喜, 叫小妹即刻叫同事去seven買番黎比客睇.... 同事買左兩杯番黎..... 呢個奇趣杯好奇趣gar, 上半part雪榚個杯"痴"到好鬼實, 要先食完或拎起雪榚個part , 然後至可以攞到底部個玩具......


為食既我, 膽敢係客面前, 一邊食雪榚, 一邊傾野..... 而且仲為食到食哂兩杯雪榚.... 肥死喇今次!!!


 <-- copy from web-site, 我食個杯係黃叮噹系列, 不過太懶關係無影相


 


話時話, 老外真係有度好, 佢地不拘小節d.... 你唔好埋佢真nice, 定係假nice..... 小妹覺得佢地個人爽朗d......


哈哈.... 都係個句啦..... 我同mpp都好崇洋.... 我祟西洋.... 而mpp就好崇東洋.... 哈哈!!


2 則留言:

  1. HAHA, 咁又幾好喎~見住客都可以食雪糕~~~
    [版主回覆12/06/2008 16:17:00]係呀... 我地公司同d客都比較casual

    回覆刪除