2008年12月28日 星期日

痴到實!!

mpp唔係香港五日, 小妹真係史無前例咁掛住個傻佬.... 好似個傻婆咁, 日日係度等.....等mpp夜晚打電話比我.... 又係度倒數mpp幾時返黎HK........ 等得咁辛苦, 係呢四日既假期入面, 小妹緊係要日日痴實mpp啦.... 哈哈! 


24/12/08 --> mpp番屋企放低行李後就黎搵我, 五日無見個傻佬, 個晚緊係望番夠本, 攬番夠本啦..... 哈哈~~~


25/12/08 --> 夜晚去左日航食聖誕buffet, 之後家姐姐夫上左黎係我屋企打馬吊, 小妹仲嬴左六百幾蚊添, so lucky!!!


26/12/08 --> 入左長洲, 係同事屋企BBQ兼打馬吊, 哈哈!! 我又嬴二百幾蚊呀, 好開心呢!!!


27/12/08 --> 無出街, 係屋企煲靚湯比mpp飲, 今次煲最最最最最簡單既"南北杏青紅蘿蔔湯", 好味道!!


28/12/08 --> 一早番屋企探靚女媽咪, 因為mpp去旅行時買左手信比我屋企, 所以順便攞埋去, 媽咪見到都不知幾開心, mpp好有心呢, 抵讚!! 


 


四日既假期就係咁.... 好快咁完結.... 今日又要返黎呢個令人吃不消又極度非常繁忙既工作環境..... oh noooooooooooo!!!


不過咁, 返多三日工, 又有假期喇, oh yeahhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!  


沒有留言:

張貼留言