2008年12月19日 星期五

惡魔

今晚既心情, 實在難以形容...... 突然覺得自己好似返番去幾年前既黑暗時代一樣.... 好害怕!!!! 好低落!!!!!


今日身邊雖然有個常常陪伴著我, 支持著我, 愛護著我既mpp.... 可惜今天, 不管在大會堂上..... 在火車上..... 在的士上..... 在街上..... 無用既我, 淚水依然不停的流著.........


呢一刻, 腦入面不停想起"海角七號"女主角既一斷說話 -- "你為什麼要欺負我, 我一個女生...... 離家那麼遠...... 你為什麼要欺負我.... 嗚嗚嗚嗚......."


每當遇上困擾時, 心入面總會帶著疑問去問主.... "我幾時才可以走出黑洞? 我不是已經按著袮既路而行嗎, 為何還在試錬我? 要試錬的, 已經很久了.... 還需要試錬我嗎???" 好多.... 好多點解.....


自己年紀不少了,  只想自己可以搵到幸福之門, 可以搵到快樂既鑰匙..... 最羞愧既係, 好想... 好想.... 真係好想為家人多做一點事去回饋家人....... 為何..... 為何連小小既一件事, 自己都好似做唔到..... 每每總叫家人為我擔憂.....


而家, 心裡面只有一個希望, 希望我可以立即擺脫那隻惡魔!!!!! 不要再纏繞我!!!! 


沒有留言:

張貼留言