2008年12月17日 星期三

做足準備

貶吓眼, 下星期就到聖誕喇, 今年心情七上八落....因為mpp過兩日會離開我同屋企人去旅行, 佢要到平安夜晚至會返到香港..... 肯定掛"屎"我!!!!!!!


 


上年, 同mpp二個人甜蜜咁去食聖誕buffet..... (上年瘦好多, 哈哈~~~)


 

 


今年...... 嘻嘻..... 家庭樂呀! 佢會同埋我家姐, 靚女媽媽同靚仔爸爸一齊食聖誕buffet.....


我地會玩聖誕大抽獎, 每人買一份under $100 既禮物, 我要準備四份 (mpp, mzz, dad & mum), 而家只係買左一份咁大把, 因為差唔多晚晚都OT到成十點幾, 無時間去買..... 唉..... 時間無多喇, 一定要係呢個星期日前攪點至得!!


今朝, 小妹突然想攪d花臣, 我會另外再準備d唔使錢買既小禮物 (不過要周圍搵呀.... 搵呀....哈哈..... 攪掂!!!), 雖然d禮物可能會有d無聊, 但我諗到時大家可能會happy d...... 而家諗起都開心呀!


 


 

Elf
Merry Christmas!!


1 則留言:

  1. 聖誕快樂~~~ 今年聖誕開開心心
    [版主回覆12/19/2008 09:50:00]Yeah!!!!!!

    回覆刪除