2008年12月23日 星期二

六日前.....

六日前 (上星期五), 即mpp旅行前一日, mpp除左夜晚同我去睇話劇外, 個傻佬特登係晏畫過黎我公司同我食lunch, 因為我地要爭取時間見多d, 嘻嘻....


我地又去左"順"個度食日本野...



 


小妹今次食天婦羅定食




 


而mpp就食銀雪魚定食..



 


每逢佳節陪思親呀.... 呢五日好難挨.... 不過好快就結束lu, 因為mpp今晚就會飛番香港.... YEAH YEAH!!!


 


MERRY CHRISTMAS!!!


 


 
Christmas Tree Recycle Symbol Card - Recycled Holiday Cards from CardsDirect
 


1 則留言: