2008年12月21日 星期日

忙碌...

mpp只不過離開兩日咋, 我真係超掛住佢呀.......  雖然佢每晚都打比我, 同我傾計, 但由於發生太多事, 真係好鬼掛住個傻佬呀......... 仲有三日.... 希望mpp快d番黎陪住我啦!!


馬不停蹄既呢兩日, 忙於食做冬飯, 忙於照顧父母, 忙於諗呢樣, 又忙於諗個樣..... 靚女媽咪同靚仔爸爸會搬黎我屋企同我住一排..... 小妹自己搬出黎已經好耐, 突然間又要同父母一齊住, 我諗大家要搵一個平衡點....


不過咁, 而家可以有多d湯水飲, 又有住家飯食, 都唔錯呢...... 嘩~~~ 容嘜易我又再肥gar...... oh.... mum...... pls don't prepare too much for me please.......................... 


沒有留言:

張貼留言