2008年11月19日 星期三

MPP牛一 @ MZZ私房菜

好早之前, 小妹已經想好, 係mpp生日當日, 要煎個心型牛扒比佢, 為佢慶祝...


一係唔諗, 越諗就越多idea出黎....... 不斷係網上搵idea........... 最後...... 小妹特地係星期一(即mpp生日當日)請左一日假, 有以下傑作 !!


生日卡 Memu: ^0^


小妹好用心去整呢將卡..... mpp都讚我叻, 哈哈哈哈~~~



 


佈置: ^0^


家裡只有一將麻雀檯 (嘻嘻)........... 要變身喇!!! yeah yeah!!!!! (我個人好滿意, 不過有同事話將檯布唔match...........   =.=""     )



 


燭光晚餐開始喇!!!!! ^0^



 


頭盤:: 麵包忌廉雞湯 ^0^


(呢個包包, 我搵左好耐, 問過好幾間麵包店都無做...... 點知遠在天邊, 近在眼前!! Thanks God !!!!)



 


冷盤: 沙律蛋蕃茄盎配煙三文魚花花 ^0^



 


主菜: 心型牛扒拌煙肉露荀蝦卷 ^0^



 


甜品: 木糠布甸 ^0^



 


話說:


- 小妹攞出每道菜時, 自己都頂唔住狂笑..........


- 食飯時無嘜勁浪漫感覺 (因為一邊睇電視一邊食飯.... 唉..... 應該關電視會好feel d...) 不過......... 但而家睇番d相, 真係好難忘, 好一個浪漫既晚餐!!


- 難忘....... 原來自己d廚技都唔錯, 哈哈.......


- 難忘....... mpp不停咁讚我............. 開心+ing............. ^0^


 


聲明:


MZZ私房菜只招待一個客人............... 如該客人對小妹永永遠遠無微不至..... 體貼入微..... 令小妹開開心心, 幸福快樂的話...... MZZ私房菜將提供永久24小時服務, 仲免收加一添!!!!! hahahaahahaahaahaaaa~~


2 則留言:

  1. 好靚呀,zoe,你真係好有心思呀,mzz一定好開心呢~牛番茄盅好靚呢~~~ 
    我男友都就生日了,我都仲未諗到食咩~~

    回覆刪除
  2. 打錯,係mpp先0岩~haha~
    [版主回覆11/21/2008 15:29:00]mpp個晚都幾開心, 希望今年呢個生日飯, 會令佢難忘啦
    沙律番茄盅好易整, 又靚又好味!
    不過, 穩陣d去酒店食buffet會好d!! heehee !!

    回覆刪除