2008年11月10日 星期一

唱k夜

擒晚又去左唱k, 銅鑼灣CEO真係就腳到不得了, buffet又多野食, 擒晚仲有鮑魚, 帶子, 同大大條既炸白飯魚...........  一d都唔流............真係好味!! 好味!! 好好味!!!!!


一向唱歌唔睇歌詞既我, 係同"親愛的"唱緊"給我愛過的男孩們"中斷既時候, 佢突然同我講希望我好快會主動唱呢首歌比佢聽........... 我即刻傻奸奸咁問佢: "吓!! 點解呀???" 佢就答我: "你自己留意吓歌詞啦!!!!!"


當小妹繼續同"親愛的"唱埋下半首歌時, 我一路唱, 一路已好努力咁睇歌詞......... 但好抱歉地, 小妹d理解能力極低 (所以我唔鐘意睇書, 因為睇極都睇唔明....... >.<), 唱完都唔知佢講嘜!!??!!??!!?????


跟住"親愛的"就有d火火地咁講:"呢首歌係一個女仔要結婚前所唱既歌黎gar!!!"................... oh my darling!!! sorry sorry...... 多謝哂, 我都想呀, 哈哈~~~~


"親愛的", 好想同你講, 世事難料, 可能你會早過我呢?? 願主保守你每一天, 每一日都過得開開心心, 希望大家都有個happy ending!!!!!


 


 


戴上鑽石戒指,細說我們「願意。」
這剎那看著這小玩意,
衷心跟過去說「謝謝。」、不讓你知!

這個故事引子,有個女孩立下大志:
趕快道別童稚,然後趁青春好好戀愛一次…


至此、愛過數次,有過段段逸事,
亦有一些燦爛處,似本戀愛雜誌…
閒時、總算還可以,
回味那幕幕舊事、在暗中自娛!


我傾慕過的、牽掛過的、
傷害過的、掙扎過的…
謹將這首歌獻上給我,
從前每個男孩如盛放的花朵!


想像過的、得到過的、
等待過的、失去過的、
祝我幸福快樂,也冀盼每一個,
都好像我!


當作過渡也好,趁最愛還未到。
到處愛愛吧、我不信月老,
好不好試過了,日後都是瑰寶。


當作鍜鍊也好,愛錯也能日後上訴。
戀愛若沒難度,甜蜜與溫馨都不希冀得到…


至少、愛過數次,有過段段逸事,
亦有一些燦爛處,似本戀愛雜誌。
閒時,總算還可以,
回味那幕幕舊事,在暗中自娛!


我傾慕過的、牽掛過的、
傷害過的、掙扎過的…
謹將這首歌獻上給我,
從前每個男孩和盛放的花朵!


想像過的、得到過的、
等待過的、失去過的…
祝我幸福快樂,也冀盼每一個,
都好像我!


那不愉快的、不算差的、
不後悔的、不結果的…
謹將這首歌向每一個、男孩致意:
從前陪著我一樣傻!


不實際的、不見光的、
不便說的、不記得的…
祝我幸福快樂,我愛過每一個:
請保佑我!


沒有留言:

張貼留言