2008年11月30日 星期日

乖女

擒日同mpp返屋企, 探我個靚女媽咪同靚仔爸爸..... mpp仲請我地食飯, 認真乖仔....


我都好乖呀, 整左個牛油蛋糕比媽咪食.... 呢個食譜copy from我姐姐.......


今次比上個禮拜整既海綿蛋糕成功... 我比70分, 原因係蛋糕唔夠軟熟......但我已經好開心, 至少個蛋糕樣都呃得吓人丫....... 哈哈!!


 


入爐中斷, 蛋糕面已發起..... 不但發得有d核突....



中斷取出, 要係蛋糕面上界開, 幫助蛋糕再發起.... (食譜係咁教!!)



新鮮牛油蛋糕出爐喇.... 不過個蛋糕面唔係好靚仔....



脫左模.... um.... 唔係賣花讚花香..... 個蛋糕都幾ok架, 唔錯!!!! 唔錯!!!! 熱辣辣.... 香噴噴...... 



 


1 則留言:

  1. 都唔錯呀, 一定好香好味道呢~~
    [版主回覆12/04/2008 09:51:00]蛋糕唔夠軟熟呀..... 我真係要多加嘗試!! 多謝你呀! .

    回覆刪除