2008年11月21日 星期五

海角七號 (Cape No.7)

擒晚同mpp去左鑽石山睇戲 - 海角七號 (Cape No.7).


可能一開始時, 坐正一對勁嘈既couple前面, 小妹一開始已經投入唔到, 對呢戲既comment只屬一般......


講開個對couple..... 簡直痴線呀...... 先黎係咁係個袋度, 係咁搵野, d膠袋聲直頭係我耳邊一樣....... 之後又不停食野...... 不停互相講野.............. 噢............. 簡直令人頭痛!!!


呢套戲大量台語, 日文同國語, 要好留心要聽同睇, 咁樣比人滋擾, 我又點投入呢????!!!!??? 最後, 我真係頂唔順, 同mpp一齊走位, 避開個兩個唔識尊重人, 唔識尊重自己, 唔識尊重套戲既couple!!


Yahoo! 電影
  - 日本女主角樣子甜美, 講起國語好可愛!!


Yahoo! 電影
 - 呢個景都算經典.


Yahoo! 電影
 - 男主角叫女主角留低既一刻, 都幾浪漫 !!


 


返屋企前, 又去"聰嫂"度食甜品, 今次食薑汁柚子果凍, 而mpp就食龍眼荔枝冰..... 我地既comment係.....


-- > 薑汁柚子果凍 (comment係: 夠薑!!! 但真係too much ginger!!! 太重味, 唔掂!!!!!)



--> 龍眼荔枝冰 (comment係: 越食越甜.....甜甜..... 甜甜甜..... 甜甜甜甜............)



每時食完, 小妹都係個句..... 都係"滿記"好食好多 !!


2 則留言:

  1. 我都有興趣睇,會唔會好悶//?
    D甜品睇落好都OK喎
    [版主回覆11/22/2008 21:48:00]對我黎講, 開頭會有少少悶, 中間位我先可以投入到......
    成套戲都只有台灣舊式笑話, 戲院入面都有人勁笑, 亦有人提早離場.... 呢套戲真係見仁見智............  呢個禮拜都好似無嘜邊套戲好特出, um........ 如果你有時間, 可以不妨一睇!
    甜品真係得個樣咋, d味道太重手...... :(

    回覆刪除
  2. i have seen already.  男女主角真係郎才女貌....
    [版主回覆11/24/2008 09:50:00]係呀, 我都幾鐘意個女主角, 但劇情太台灣式, 好在ending唔錯, 救番成套戲!!

    回覆刪除