2008年11月24日 星期一

精彩星期天(上集)

小妹成日都同mpp講, 我想去呢度 !! 又想去個度玩 !!!


小妹入紙申請左都有一輪...... 係星期日, mpp就係一日內, 滿足我幾個慾望, 就好似送左一隻"出奇蛋"比我.... 哈哈~~


--> 遊車河


--> 上山頂


--> 行山


--> 放飛機 (我地有一架遙控直昇機, 可惜個日山頂太多人, 無玩到..... )


 


一早返完教會後, 我地就揸車向山頂出發!! yeah!!! 真係好耐無去過喇, 開心+ing !!! 


                                           



 


泊好車後, mpp開始帶我去"觀光"............ 行左成十分鐘度我至知, 我地個時唔係觀光, 而係行山!!!! 嘩~~~ 好驚呀!!


小妹係一個正宗香港人..... 徹徹底底一個標準既香港懶人......我從來未行過山.....  可以講係"零運動"既人.......


聽到行山兩個字, 突然間幾十個question mark彈哂出黎........... (第一): 我唔知要行山, 好彩衣著尚算輕便..... (第二): 我著緊converse, 好擔心行得耐唔知掂唔掂..... (第三): 行山喎, 嘜唔使買定支大水咩???  (第四), 行山唔係應該帶定毛巾既咩, 我包tissue好似得番兩三張咋........... (最重要係), 我當時有少少急急地, 點解唔同我講聲先至行呀.................... =.= ""


不過, mpp話山頂呢條行山徑屬"零LEVEL", 好快就可以行完......... 結果, 我地用左起碼個半鐘先行完..... 行得都幾辛苦既我, 仲要比mpp話以呢個時間, 佢可以行兩轉.................. 哼!!!! 豈有此理吖!!!! 簡直傷害到我小小既心靈........


個日天氣唔錯, 唔太熱, 算有少少風.....  沿途風景一流, 可惜有小小煙霞, 睇得九龍個面唔係好清楚....


.


 


同埸加映: 係山頂見到吳文忻, 佢拖住隻toy poodle, 小妹係先見到佢隻可愛小狗, 然後至見到佢......... 佢真人個樣唔算好假, 不過個樣就一般 !


1 則留言:

  1. 吳文忻 ?? 個樣似唔似電視見個樣 ???
    [版主回覆11/29/2008 11:13:00]其實都似呀.... 可能佢係明星關係, 對佢可能會有多少期望, 查實佢真人都ok靚

    回覆刪除