2008年11月6日 星期四

出trip回憶錄 - Part 2

係呢間公司出trip, 我地唔單止要係office hour照顧d客, 簡直係要全天候24小時咁take care佢地........ 好似有d客想買福娃, 我地就要陪佢去買...... 又好似d客想我地去接佢機, 我地又要安排車..... 總之有求必應啦!!!


好似有一日, 行完fair後, d客話要去睇吓大陸既"家樂福", 我地唯有拖住好倦既身軀要陪佢地去..................


d鬼佬好少見到我地d海鮮擋, 對佢地黎講真係好特別, 所以佢地行得都幾開心.......


雖然, 我地幾個女仔都好倦, 不過, 地我好識得自娛gar!! 我地突然覺得, 老闆好似呀蔡欄咁, 佢又係"咩"住個袋....... 又帶住成班女仔....咁要係帶住我地去睇海鮮添....  咦.... 咁我咪即係Amanda S 囉.............哈哈哈哈~~~


 



1 則留言:

  1. HAHA~又真係幾似呀,咁呀蔡生有冇帶你地食好野??
    [版主回覆11/10/2008 09:58:00]呢個鬼佬蔡生個日只係帶我地齋行...... 不過, 有一晚佢都豪花七千幾蚊, 請哂我地d同事同客食晚飯.

    回覆刪除