2008年11月23日 星期日

呀茂整餅失敗篇

上星期六又做呀茂,


係網上搵到個好似好易整既recipe,


以為自己既經驗可以handle到.....


可惜............. 


可惜最後失敗左.....


好失望!!!


 


成個過程都好順利,


 甚至出爐個樣都好靚仔.....


點知...... 鳴鳴鳴鳴.....


不過, 唔緊要!!


我一定會再嘗試.........


正如我以往整蛋糕既經驗所得,


我每次係必須要整兩次先會成功.......



同場加映:


係公司附近見到呢個有意思既車牌,


以架車既顏色同車牌,


估計呢部車應該係租車公司....


如果真係租車公司擁有既話....


學mpp話齋,


點解會 +ED 呀 (= past tense).....


真係大吉利是, 哈哈!!



1 則留言:

  1. 個cake整得好靚呀, 唔似失敗喎~ 我blog度有一個蛋白蛋糕食譜,你去我度睇下, 都唔難整架€~~
    唔怕啦, 失敗乃成功之母, 我都失敗過唔少, 加油呀,
    [版主回覆11/24/2008 16:40:00]多謝你既鼓勵呀.... 我個蛋糕問題係裡面唔熟, 又焗唔起....個食譜明明教預熱160度, 先焗15分鐘, 後轉140度5分鐘.............. 時間我跟足, 但焗出黎仍然水汪汪..... 後來我至發現, 我放錯底層, .應該係中層焗至啱....... :-(
    不過我係度諗..... 成個蛋糕只焗20分鐘係咪得???? 你有無comment呀, 高手...........

    回覆刪除