2008年11月18日 星期二

奪標 (Champion)

上星期日去左睇"奪標 (Champion)", 無錯........... 我係去左睇奪標!!!!!


如果唔係因為陪靚仔爸爸同埋靚女媽咪, 坦白講, 我一定唔好去睇, sorry..............


老實講, 成套劇都打得精彩, 有笑位, 又有喊位.......... 唯一頂唔順係導演想將套劇拍成勁有意義既電影, 中國將來一定可以参加奧運.............. 但就係因為咁, 拍到有d似紀錄片, 又一d似粵語長片咁, 勁老套!!!


Yahoo! 電影


 


睇完戲後, 成班人去左西貢BBQ, 慶祝我個honey生日, 好野!!! 因為燒雞翼~~~ 我~~鐘~~意食~~ 哈哈!!



 


之後, 我地去埋"滿記"食甜品.......  "滿記"比"聰嫂"真係好食得多!!!! 抵佢發!!!



沒有留言:

張貼留言