2008年11月25日 星期二

精彩星期天(下集)

為左獎勵我個司機哥哥... (heehee), 當mpp揸車送我返屋企後, 小妹就入廚煮晚飯比佢食....


煎釀雞翼 / 蒜茸炒西蘭花+露荀


 


呢個雞翼做法, 係好耐好耐之前, 見過家姐做過一次........


首先要將雞翼去骨:... (呢個部份都用左我成半個鐘.....  )



然後釀入豬肉碎同火腿粒



用生粉封口, 雞翼"漲book book", 好得意... ^0^



我用半煎炸去煮雞翼 (要make sure入面d豬肉要全熟)


 


 


係行山頂廣場期間, 小妹又用左極速既速度, 買左一對好靚既高踭鞋...... 不過係屋企睇番對鞋先發覺..... 原來個踭都幾高.......... 唔知我條腰骨仲頂唔頂得住呢????



1 則留言:

  1. 個雞翼好靚呀~ 真係好巧功夫~~ 勁呀€~~
    [版主回覆11/29/2008 11:15:00]嘻嘻~~~ 多謝......嘻嘻~~~

    回覆刪除