2008年11月14日 星期五

辣舞激情 (Make It Happen)

擒晚同mpp去左新世紀睇戲, 最初mpp問我有嘜戲想睇, 本來無嘜頭緒既我, 係擒日返工時, 咁啱比我係等lift時, 睇到"辣舞激情 (Make It Happen)"既片頭............. 嘩~~~ 熱愛跳舞既我, 返到公司第一時間打比mpp, 同佢講我想睇呢套戲啦!!!


故事講述女主角因父母先後離世,與哥哥相依為命並合力打理父親留下的小車房。 不過女主角自小喜愛跳舞, 並且希望入讀芝加哥音樂舞蹈學院,毅然離開家鄉, 去追尋夢想!! 可惜考試失敗,輾轉她去到城中浦點Ruby's入面做account。


一晚,因一位dancer有病不能演出, 女主角有機會跳上舞台, 而且一炮而紅;後因男友及哥哥鼓勵, 再次技考芝加哥音樂舞蹈學院, 結果當然happy ending, 成功被收錄!!


呢套戲個女主角好靚, 眼大大, 皮膚又唔錯, 條腿仲勁修長, 跳舞底子....... 當然無容置疑啦!! 唯一可以彈既係, 佢跳舞時身體如果再soft一d, 效果會仲靚!!!! 不過, 整體已經very good!!!


Yahoo! 電影
 
Yahoo! 電影


 


睇呢套戲時, 小妹又有唔少感動既回憶....... 還記得讀書時, 去考香港兒童學生舞蹈團時, 每個人身上一樣要掛上no.牌, 一班人首先跟老師跳一part舞, 每跳完一次, 考官就逐一叫一批no."西"走一部份人..... 已經唔記得總共跳左幾多次之後, 小妹慶幸地跳到最後, 咁就入左香港兒童學生舞蹈團!!! 已經係N咁多年前既事lu...........  跳舞真係苦樂參半, 不過真係好值得回憶..................


返屋企途中, mpp突然係公事包入面攞出"一舊野"出黎送比我........ oh ohhhhh ohhhhhhhh, 原來係麥當當既teddy bear!!!!  超超超超surprise呀!!!!!!!!!!


佢買個隻係黃bear bear, 即係林狗design個隻!  唔記得幾耐之前, 小妹係屋企見到麥當當既廣告, 當時小妹就同mpp講, 隻熊bear bear好得意呀!! 不如你下次買隻比我啦!!!!  查實一向腦部超小記憶既我, 已經唔記得左呢隻熊bear bear....... 哈哈......


多謝你呀!! baby!!!!! 我好鐘意隻熊仔呀!!!!! 我個BB (即係我生日個隻monchhichi), 而家有公仔玩喇!!!!! 哈哈哈哈哈!!!!!!!!!!!!



2 則留言:

  1. 我都有呀, 不過欠一隻紫食.....
    mpp真係好~~ 有驚喜, 開心好多呢~~
    [版主回覆11/18/2008 19:18:00]我以前都好鐘意玩公仔!! 不過, 而家人大左, 有一隻已經好開心!! 唔會買齊一套, haha~~

    回覆刪除
  2. 給自己一點點冥想的時間,讓自己有欣賞人生風景的機會
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

    回覆刪除