2009年6月9日 星期二

捲土重來

上星期發生唔少事... 小妹發現自己原來係一個<<後知後覺>>既人, 身邊好多人與事每日每時每分都在改變, 唯獨自己仍然懵然不知, 實在可笑!!!


 


到底是我太安於現狀, 所以無危機感? 還是我唔夠敏銳, 所以觀察能力低?? 我..... 真係.....實在.... 絕對要自我改做一下!!!


 


無寫blog差唔多整個星期, 主要係因為自己想唔通一d野, 實在好需要比時間自己尋思一下!


 


自我封閉左好幾日..... 得閒睇吓書, 又同朋友仔傾吓心事, 食吓飯咁,  家下都已經想通了!!! "快樂的monzozo"又返黎喇!!!


 


除左將命運交予全能既天父之外...... 學"柴九哥"話齋, 人生有幾多個十年吖!!!", 小妹實在需要學習看得開點, 開心d, 人都靚d啦.....


 


每個人總有喜怒哀樂時侯:


-- 盡情把握同投入喜樂時間


怒/哀 -- 快快忘記忿怒或悲哀時, 因為要趕住去迎接快樂呀!!


-- 當然要快快樂樂地去enjoy啦啦啦啦啦~~~~~~~~~~~~~~ 


 


 


 


曾經有朋友比過以下呢封e-mail我, 而家再睇之下, 心裡又有另一份感覺!!


 


天底下只有三件事。

  


一件是「自己的事」,諸如:上不上班、吃什麼東西、開不開心、結不結婚、要不要幫助人.....

  


自己能安排的皆屬之。

  


一件是「別人的事」,諸如:小張好吃懶做、小陳婚姻不幸福、老陳對我很不滿意、我幫助別人,別人卻不感激.....

  


別人在主導的事情皆屬之。

  


一件是「老天爺的事」,諸如:會不會颳風、地震、戰爭、開悟、成道 ......

  


人能力範圍以外的事情,都屬於老天爺的管轄範圍。

  


人的煩惱就是來自於:忘了自己的事、愛管別人的事、擔心老天爺的事。

  


所以要輕鬆自在很簡單:

打理好「自己的事」、不去管「別人的事」、不操心「老天爺的事」。

  


下次心情不好時,趕快問自己,那件事到底是「誰」的事?

 


 


沒有留言:

張貼留言