2009年6月29日 星期一

當年今日...

星期日(June 28), 我同mpp出左街食飯, 去慶祝我地 "N" 咁多個記念日當中既其中一個....


 


當晚, 同mpp去返當年我地去過既餐廳食晚飯.... 我地已經連續幾年, 係呢一晚, 差唔多同一個時間, 去中環呢間餐廳食飯...... 呢度環境同情調都唔錯gar..... 希望, 呢個記念日可以永遠持續落去!!


 


小妹當晚選擇飲周打魚湯



 


原本係mpp既雜扒 (配意粉) --> 最後比我食左, heehee



 


原本係小妹既豬扒蝴蝶蝦 (配薯菜), mpp幫我梗左!!



 


 


大家有無發現, 以上所謂既"配薯菜" 同 "配意粉"有嘜分別???


 


配意粉既一碟 --> 除左有意粉, 仲有西蘭花同紅蘿蔔仔!!


配薯菜既一碟 --> 只有有兩條露荀, 加兩粒車厘茄, 再加一開二既薯仔..... 仲要個presentation成隻曱甴咁.... 感覺有d搵苯!!


 


由於小妹唔係咁鐘意食白烚薯仔, mpp好細心又夠義氣咁... 將佢份雜扒同我對調黎食............ mpp.... 你真抵錫!!! 


 


 honey, 下次除左提我飲金必多湯之外, 仲要提我唔好叫薯菜呀!! 唔該哂!!!! 


 


 


沒有留言:

張貼留言