2009年6月22日 星期一

"泰"唔簡單

上星期五臨收工前, 姐夫突然吹雞約食晚, 我地去左銅鑼灣"泰簡單"食飯!


呢間餐廳勁多人等位, 諗住打電話去預約, 多人到連電話booking都full哂, 一定要walk-in!!


姐夫一家先去到, waitress講明要等至少45分鐘....... >.< ........... 耐.... 又真係耐左d..... 不過, 呢度仍然大把人等位.......... 為嘜??? 緊係有好野食啦!!  "泰簡單"... 你真係"泰"唔簡單!!!!  結果, 我地前後等左差唔多成個鐘至有位!


餐廳有分indoor & outdoor兩部份, outdoor可以食煙, 而且會快d有位........... 不過, 天氣熱"屎"辣辣, 我地寧願等耐少少, 都要坐indoor!!


咁啱個晚, 小妹送左個bb公仔比可愛姨甥女, 露點bb公仔配上我呢杯黃色既"芒果菠蘿特飲", 又幾matching同趣緻喎, 哈哈~~



 


呢碟炸蝦片係送既, 好味!!



 


炸牛腩............. YUMMY!!



 


炸芋頭餅... GOOD!!



 


蝦多士.... OK!



 


酸辣湯...... 呢個唔係我個"飛佛", 姐夫就話呢個湯VERY GOOD!! 小妹被迫試左兩啖, 又真係好酸辣...



 


炒貴刁......唔錯!!



 


羊........... NO COMMENT, 因為我唔食羊!!



 


呢碟唔記得嘜野名堂...... 中間全部都係蟹粉, 有勁多蟹肉!! 旁邊既食材配上中間既蟹肉sauce........... 嘩~~~ 真係好食到震呀~~



 

三個大人加一個八歲既小朋友, 根本無可能食得哂以上既食物........ 每次同姐夫出街食野, 總有呢個情況出現, 就係食淨好多野........... 實在太浪費!!  不過, 每次姐夫總會order好多好野比我地食..... 美食當前, 小妹都唔理得咁多, 嘻嘻~~

 


1 則留言:

  1. 好正呀, 好想食呀~
    [版主回覆06/24/2009 15:54:00]出開銅鑼灣可以試吓, 不過記得訂位先!! 

    回覆刪除