2009年6月14日 星期日

十級受驚夜!

生仔既陣痛可分成十級, 但擒既小妹受驚既程度一樣達到十級..... 超超超超驚!!!


話說擒晚差唔多十點時, 突然行雷閃電落大雨, 我一早已經將d窗全部關好開冷氣, 點知突然發現有隻"野"飛入屋, 一隻疑似飛蛾既昆蟲, 不過扁身好多.....


由於屋企只得我一個人, 一向勁怕昆蟲既我, 係無辦法之下, 拿起五六張紙巾去同佢死過....... 小妹好驚但好快就將佢攪掂左!!!


跟住小妹再坐定定睇電視, 點知.... 嘩~~~ 我又發現同一樣昆蟲, 我唔sure到底呢隻係第二隻同類??  定係啱啱係我失手而走甩既個隻......


哎呀..... 我唯有又做同一個動作,  拿起五六張紙巾去同佢死過....... bye bye!!


***********************************************************************


之後, 滿以為一切可以回復正常之際, 驚心動魄既事要發生喇.... 原來以上兩隻昆蟲只不過係頭盤..... 主菜要出埸喇............. 嘩~~~ 飛曱甴呀!!!!


Oh my god!!!! 嚇死我喇..... 好驚.... 好驚.... 我係個廳度係咁走(避開隻飛曱甴), 又係度尖叫...... 點算好呀!!!!!!!!!!!!!!!


與此同時, 隻可惡既飛曱甴飛左入廁所...... 哎呀, 我又唯有硬著頭皮去拿至少十張紙巾打算同佢死過.... 當我係廁所門外觀察呀小強到底身處何方之時...... 嗚嗚嗚嗚..... 嚇死我喇.... 隻飛曱甴原來正係個門框上爬行緊...........(即係係我個頭附近) 嘩~~~ 我大聲尖叫後, 成個人彈出黎......


死喇... 死喇..... 點好呀...... 個心不停"博博跳"...... 今次真係唔係你死, 就係我亡....... 雖然勁驚, 但我都鼓起勇氣, 走出廳拿起一份報紙後, 直衝入廁所!!


經過一輪激鬥及尖叫聲之後, 我終於...... 我終於攪掂左佢...........


***********************************************************************


之後, 我緊係九秒九清潔我雙滅蟲之手, 然後打電話比mpp, 當時個心仲跳得好厲害.... mpp估計個d昆蟲係由抽氣扇飛入屋..... 收線後我緊係嗱嗱聲連抽氣扇個葉都關上................


擒晚瞓得好差, 因為好驚仲有其他昆蟲已經飛左入屋, oh shit!!


 


3 則留言:

  1. 呢排我屋企都有好大隻曱甴出現喎!
    唔知係咪同近排天氣有關呢!
    至於我最驚飛曱甴o架!
    一見佢我就顛咗啦!
    [版主回覆06/15/2009 22:38:00]可怕既昆蟲, 真係可以嚇死人.... 而家諗起都打冷震呀!!

    回覆刪除
  2. 飛曱甴呀! 我小時候都遇過, 它飛撲在我的額頭, 兩條触so在我眼睛前搖來搖去, 非常恐佈! 它經常在下大雨時出現, 仲會亂飛, 如果知道要下雨, 立即關窗, 水柜位用膠袋塞好, 咁應該安全啦!
    [版主回覆06/17/2009 11:39:00]多謝你d建議!!!! 呢幾日我都身處係閉封既屋企入面.... (即係全程開冷氣), 真係怕鬼左隻可惡曱甴!!!

    回覆刪除
  3. 飛曱甴!!!

    實在太可怕了,基本上我可說是一個天不怕地不怕的人,但 飛曱甴 就是我的死點, 飛曱甴 就更不用說了 。


    [版主回覆06/18/2009 12:32:00]基本上嘜野昆蟲我都驚...... 咁你就知我當晚有幾驚慌.....

    回覆刪除