2009年6月24日 星期三

沉迷...

最近小妹迷上打機, 部NDS係mpp兩年前生日送既...


 


仲記得當時mpp帶左我去Park Lane既RIVA度食生日飯, 一間既浪漫又高級既餐廳, 有維港靚景之餘, d野仲好好味添!!!!




 


傻佬mpp就係呢個咁好feel既環境下, 傻更更咁送左部NDS比我.... 而家諗番起都幾sweet!!! 小妹睇雜誌介紹過, 原來呢間係熱門求婚餐廳... 唔知第日mpp會唔會再帶我去呢度"咩咩呢"???????? 哈哈~~~


 


     ********************************************************


 


講番正題, 話說部NDS有成兩大歲, 近日小妹發現有好多新game都玩唔到, 擒晚就上網搵資料睇下有嘜問題......


 


一向比較"鈍"既我 (無錯, 我對d電子野真係超鈍!!!), 居然比我搵到資料攪掂部機, download左新既version去support新game!!!! 雖然前後攪左成個幾鐘, 不過... 好開心呢!!


 


R4


* 第一步: 首先將SD卡內所有資料做backup


* 第二步: upgrade 你的 r4 內核( r4-v1.18)


中文版綱頁 ( http://www.r4ds.cn/soft/r4-v1.18.htm )
英文版綱頁 ( http://www.r4ds.cn/download/r4_v1.18_kernel.html )


* 第三步: download後, 要先解壓檔案, R4 v1.18內核裡面有4個資料夾:
- _DS_MENU.DAT
- _DS_MSHL.NDS
- _system_
- moonshl


* 第四步: 將以上4個files拖入張記憶卡, cover舊有既file, 咁就攪掂哂!!!


 


 


1 則留言:

  1. I have one, but I don't know how to upgrade, thank you!
    [版主回覆06/26/2009 10:09:00]You are welcome lar!!!
    You need to download the update version when it showing " The save data could not be accessed,please turn off the power and reinsert the DS card "!!!!

    回覆刪除