2009年6月21日 星期日

為了你...

礙於自己既面型,


小妹既髮型長期保持住留海狀態!!


髮型變化唔會好大!


 


認識mpp時, 小妹係曲髮既....


mpp一句說話: "想睇吓你直髮個look"....


小妹嗱嗱聲走去整直d頭髮!!


 


直髮一排後,


mpp不以為意咁又話: "查實曲髮都幾襯你"....


小妹又走去整"luen"佢!!


 


上年, mpp睇小妹d舊相時,


見到小妹早前某一張直髮相,


佢話: "呢個髮型都幾靚, 幾襯你".....


ok, 小妹又整直d頭髮!


 


前前後後, 為了我既mpp哥哥,


小妹既美髮不段又直吓... 又"luen"吓好幾次!!.


早前頭髮嚴重受損到....


連髮型師都叫我停一停, 唔好攪住!


 我d頭髮好死........


噢.!!??!!??!!


 


上兩個星期某日,


mpp話: "你直頭髮影得你塊面削D"...


吓.........


 


 


大家都應該知道我點做啦!~~~~


 


 


 


 



 


""" 女為悅己者容 """


真係無錯


honey, 你喜歡嗎??



3 則留言:

  1. 我都係成日得閒就電吓髮,
    得閒又想拉直果種人嚟o架!
    我個髮型師朋友都話俾我玩死,
    有時仲唔肯同我整添,
    因為太傷頭髮啦!
    [版主回覆06/23/2009 10:24:00]哈哈~~ 可能好多女仔都係咁....   

    回覆刪除
  2. 個髮型都唔錯喎~
    [版主回覆06/23/2009 18:06:00]多謝先... 
    同事們對我個新look好壞參半... 不過, mpp喜歡就可以!!

    回覆刪除
  3. 究境妳自己like直or曲, 我想妳的mpp喜歡的只是妳一個人, 而不是妳的髮型, bʌt ðæt staɪl ɪz wel
    [版主回覆06/23/2009 22:41:00]哈哈~ 查實我個人鐘意 曲髮 , 因為我係天生負離子直髮 (即係d頭髮勁貼頭), 而且我頭髮又小, 直髮有時真係顯得塊面幾削.... anyway, mpp喜歡既話, 咁小既事.... 無嘜所謂啦, 哈哈... 

    回覆刪除