2008年8月10日 星期日

好嘢!!!!

中國好嘢!!! 今日暫時攞到六面金牌, 暫立係第一位!!


但"好嘢"主要並唔係講奧運, 而係小妹想講我今日所發生既事....


挨左一年, 我終於可以搬喇! 真係超開心!!!!!!! 小妹既家人, 同埋比較close既朋友, 都知道我係現有既呢間屋, 住得麻麻地!


今日出去睇樓, 就搵到一個幾滿意既單位, 感謝主呀! 以往, 小妹最高只住過24樓, 而家個單位係42樓, 望落樓下真係d腳軟軟, 哈哈.... 黎緊呢兩個禮拜, 又要忙於pack箱, 好期待一年一度大遷徙呀! Yeeeeeaaaaaahhhhhhh!!!


** 多謝我既"親愛的".... 不論大大小小既事情, 總有你幫我去解決, 幫我去綢繆! 小妹明白你早已背上很多大大小小既包包, 而家仲多左我呢個肥包包..... 真的辛苦你了!!!  **







 


 


沒有留言:

張貼留言