2008年8月11日 星期一

人生既奇妙旅程

每個人既人生經歷都唔同, 我既人生....... 哼, 真係異常精彩!


朋友 ~~ 每個人身邊總有一群朋友出現過, 雖則小妹既朋友圈唔算大, 但慶幸地仍然有幾個知心好友!! 同我friend既朋友都知我d衰野, 就係好小主動搵人! 一係唔搵人, 一搵人就梗係唔多妥..... 多謝同學LO你每隔一排都會打電話比我, follow up我既近況.... 雖然又比你鬧唔搵你, 但好開心有你呢個朋友, 你既義氣, 簡直無人能及!! 你係我心目中, 朋友榜既地位, 值程係超然!!!! 放心啦, 等我settle好哂d野之後, 我會成日都搵你, 你到時唔好嫌我煩呀吓,  hahahaha......


愛情 ~~ 有一生一世既愛情, 係女仔都想!! 好羨慕好多人可以將感情處理得好灑脫! 我想.... 我仍在學習中...... >.<


家人 ~~ 家中最小既我, 雖然而家年紀已經唔細, 但仍然得到家人既愛鍚, 真的感動極了!!!


 


今日又發生了一點事情, 滿以為已經完結了, 但實際上仍未解決! 總覺得上天每天仍在鍛鍊我..... >.< 


 


沒有留言:

張貼留言