2008年8月8日 星期五

Beijing Olympic 2008

Beijing Olympic 2008


擒晚(8/8/2008)盛大的係北京既舉行了!!!!


 


從未想過, 呢次奧運會咁壯觀,


中國人向世界各地(包括香港)展示出佢既實力,


我地中國係如此先進.... 如此有腦.... 如此強大.....


如此發展迅速既國家!!!


 


每一幕都向我地展示出中國最強大既資源 --- "人力" !!


每一幕我地都感受到中國人那份澎湃既力量同精神 !!


每一幕都有令人嘩然既高潮!! 沒有一點令人有out既感覺 !!


 


雖則小妹在電視上觀看,


但... 小妹真的深深感受到那份自豪!!!


相信大部份發達既國家都跌哂眼鏡,


誓估唔到中國人可以將開幕攪得如此壯麗, 如此精彩, 如此震撼 !!


 


多謝吏提芬吏匹堡你擘炮唔撈,


唔係我地點展示出"百仍百"中國製造 <<100% Made in China>>!!


 


小妹班鬼佬客, 成日都覺得我地d中國野cheap丫嗱,


成日都要求小妹一定要將所有包裝上既Made in China字眼刪掉或遮蓋.... 


哼! 而家佢地真係走哂寶!!!!


 


下屆英國會舉辦奧運, 佢地而家一定頭痛緊,


點隸可以突破我地中國,


不過, 睇怕佢地都幾難做得到... 哈哈....


 


I'm so proud of myself, coz I'm Chinese!!!


沒有留言:

張貼留言