2008年8月29日 星期五

我的殺人事件 (第二回)

上回講到隻鹽蛇突然由牆上跌左落地下, 由於事太突然, 我..... 我..... 我情急之下............... 我竟然.............


 


因為小妹舊居既廁所實在太小,


而隻鹽蛇跌係地下既位置, 剛好係坑渠邊,


小妹眼見坑渠口應該夠闊....


生死關頭, 小妹當時只有想到, 用水將條鹽蛇沖走........


 


我馬下開大花灑沖向條鹽蛇, 佢亦乖乖地落坑,


但不幸既事發生左.....


條鹽蛇只有尾巴落坑, 佢用強勁既前腿爪緊兩邊渠邊,


正正係"十字懸錘"咁, 掛係個坑渠度.....


 


可憐既我, 當時只有不斷既大叫, 好驚!! 好驚呀!!!!!.


無其他選擇下, 我只有繼續用水射佢,


希望可以將佢沖走......


 


沖左應該都有成十幾二十分鐘, 條鹽蛇終於bye bye,


好開心佢比我沖左落坑喇, yeah!!! yeah!!!!!


(我知可能咁樣好殘忍, 但我當時真係無其他更好既選擇)


 


滿以為條鹽蛇從此bye bye時, 突然佢又從坑渠又爬番出黎...


GO MY GOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


@_@


=.=""


*---*


 


 


想知我最後點對付呢條頑強既鹽蛇,


請看下集大結局!


(如以上內容已令閤下不安, 請勿觀看下集大結局,


因內容會更血腥....  

)


沒有留言:

張貼留言