2008年8月13日 星期三

Buffet皇

在小妹黎講, 超級buffet皇, mpp是也!! 咁..... buffect后, 咪就係小妹囉...


什麼buffet club同好多間酒店(Le Meridien Cyberport, Park Lane, Excelsior, Novotel, .....), mpp都join哂佢地既VIP.... 單係呢一年, 小妹深信食buffet既次數, 都拍得住我之前所食buffet既次數.... 所以小妹體重上升得咁嚴重, 真係有蹟可尋, 真係多得你唔少喇, mpp!!


經小妹投訴下, mpp終於放棄再join buffet club, yeah yeah yeah!!! 阿里魯也!!


上個月同mpp入住數碼港, 呢間酒店好cyber feel, 雖然酒店細細, 但勁舒服! 一入酒店, 有個疑似日本籍操流利英語又勁靚仔既職員, 幫我地check in, 當小妹問佢攞late check out時, 嘩))))) 真係比佢電一電, 好charming呀!!! (哈! 一陣又比mpp話我gar喇).


房間設計好in, 又有d家既感覺, 唔會好死板! 仲有, 仲有, 張床真係勁舒服!!!!



原本當晚mpp想同我食buffet, 但因為比人包左場, 咁佢就book左地下間日本餐廳! 餐廳有分兩part, indoor 同 outdoor, 環境唔大, 但座位環境好舒服! 坦白講, d野食無嘜特別, 但waiter介紹既甜品就好yummy! 埋單都幾貴, 過千蚊gar, 不過好在有半價, 嘻嘻....


第二日check out時, 食埋個lunch buffet先走, 環境好ok, 餐廳一邊望泳池, 一邊望內園! 食品比較小, 但樣樣都好好味! 唯一小妹唔太滿意, 係佢地無水提供, order一枝水盛惠$10, 而且成三百幾蚊一個lunch buffet, 值唔值得真係見仁見智.....


上星期, mpp問我再join唔join個VIP好, 我梗係話唔好啦, 差唔多成二千蚊喎..... 當時佢都話好, 點知呢...... 原來佢又耳仔軟, 比人說服左....... 鳴鳴鳴鳴..... mpp, 你而家唔聽我話喇, 我講野你就當我唱歌, 鳴鳴鳴鳴.....


不過咁, 我知mpp係因為知道我好鐘意呢間酒店, 先再續join, 多謝你呀!!!


沒有留言:

張貼留言