2008年8月18日 星期一

舞台劇 - 不眠優伶

上星期日同mpp又去睇話劇, 個傻佬一買就買左2場, 唉.... 我都知佢吊左好耐癮, 因為我地7月勁多野攪, 又去旅行, 成個7月都未睇過一場話劇....


首先睇2pm埸, 去左沙田大會堂睇"不眠優伶", 今次係小妹第二次睇彭秀慧, mpp好欣賞佢gar, 我當然要支持啦... 哈哈!


第一次睇兩個女仔既雙人talk show, 入場前, 兩位不眠優伶"彭秀慧" & "茜利妹"已經係台上, 擺出睡眠狀態.... 幾特別!


劇中講出好多香港人, 因為夜瞓, 又或者因為既習慣失眠, 一早返工時, 都例必會係交通工具上瞓覺, 真係勁有共鳴... 而且中間又有遊戲同觀眾玩, 正正就係睇talk show時, 觀眾需要表演者同我地既交流, 呢點做得唔錯!


中間有一幕小妹好深印象, 就係"彭秀慧"同"茜利妹"玩MSN個段, 好攪笑地"彭秀慧"用身體去扮MSN既表情符號, 真係勁似, 好生鬼可愛...


小妹明白mpp點解會睇呢套劇, 因為小妹亦飽受失眠既困擾, 我都係其中既一隻不眠優伶.... >.<


 







跟住本應要去Poly U睇8pm場"死佬日記", 但係我地因為又要返新屋執野, 所以最後都無去睇到.... 希望有機會重演, 可以睇番啦....


 


小妹個blog要暫停營業幾日呀, 因為跟住呢幾日要攪搬屋!!


沒有留言:

張貼留言