2008年8月3日 星期日

最近愛上....

最近愛上..... 玩facebook入面既"古惑仔"!!


事源有一晚, 小妹有個朋友係MSN度向小妹求救, 叫我係古惑仔度add佢, 因為佢身受重傷...


一向俠女既我, 當然見義勇為咁去救人啦... (嘻嘻...), 當時個朋友已經同小妹講呢個game好低b, 不過幾好玩!!


好奇既我, 就梗係入去了解了解, 就係因為咁, 小妹就出左事喇..... 唉!!!! 無可否認, 呢個game真係好低b, 不過又幾好玩, 而且會令人沉迷, 小妹而家已經中毒太深, 不能自拔......


奉勸大家: 如果未開始玩既, 千其唔好比佢開始......  


 


1 則留言:

  1. facebook入面d野我點玩都唔感到有興趣, 事關d人教左我之後, 我都係唔識玩.   我真是笨蛋....
    希望你唔好玩咁多, 早d睡覺la.   晚安~
    [版主回覆08/05/2008 23:43:00]我知喇, 我會盡量準時返工喇....
    不過, 你知嘛....又有一人遇難喇...該名無知死靚妹, 明知山有虎, 偏向虎山行呀!!! 佢睇完我呢篇blog, 仲特登入facebook, 而家佢都話自己好大癮玩古惑仔添呀....幣喇!! 幣喇!!! 

    回覆刪除