2010年11月30日 星期二

《清明上河圖》

呢排好忙... 好忙.... 真係忙到顛左!!! 又要追blog喇 >.<


 


mpp公司都算好好 (可惜mpp本人身在褔中不知褔... ), 繼六月份請佢地去上海參觀世博後, 上星期又比左飛mpp, 去機場睇清明上河圖! 


 


上星期六同mpp一早出發, go go go~~


 


我地睇11am場, 10:35am去到時已經見到大批人排緊隊.... 人多到要分區分批咁入場, 好誇張! 入到場後仲誇張, 到處都係人群, 仲要係"龜速"咁行... 人群中大多係uncle auntie, 佢地三五成群慢慢行又慢慢嗲, 我同mpp想行快少少都唔得... >.<



 


對mpp黎講, 呢度只係舊地重遊, 令佢投入既除左今次有我係佢身邊一齊睇之外 (哈哈哈哈 ^__^ ), 就係今次幅清明上河圖加入左一個細路仔追豬仔既晝面!!


 


查實呢幅清明上河圖唔係好長, 不過, 最後我地都花左成50分鐘先行得哂!



 


人頭湧湧加黑媽媽下的我, 哈哈~~



 


個人認為清明上河圖好好睇, 可以睇到宋代既繁榮, 而且圖中既晝面全部都好生動, 不得不讚下我地中國人既才華!!


 


沒有留言:

張貼留言