2010年11月15日 星期一

掃貨!

可愛助手每年都會去韓國, 今年都唔例外, 上星期又去左4days!


 


叫佢幫我掃d甲油返黎, 佢.... 果然不負所望......


幫我買左好多... 好多.... 係真係好多支!!


你唔介意煩, 仲唔介意重都幫我買返黎..... 我又掂會介意比錢呢,


 thank you so much!!!!


 今次有排玩喇, 哈哈~~~



 


 


                                                


 


聽日係我個honey MPP生日, 小妹已經為佢準備好一切....


雖然今年小妹d手作仔唔係幾合心水...


不過, 我知mpp一定唔會介意!!



 


 


HAPPY BIRTHDAY TO MY DEAR MPP~~


WISH YOU HAPPY AND HEALTHY ALL THE TIME!!


 



Bday Birthdays

 

 

 

 

明日東主有喜事外遊, 休blog一天!

wakakakaka....

沒有留言:

張貼留言