2010年11月22日 星期一

MPP慶生 @ 正日篇

17/11/2010係mpp正日生日, 我地兩個都攞左一日假去澳門玩!  今次又係有姐夫幫我地攞免費船飛, go go go~~



 


頭等艙有免費野食 :)



 


落船後去左"金沙"玩我既至愛 -- 老虎機!! mpp都受左我影響, 全程投入老虎機既世界, 我地一玩就玩左差唔多四個鐘, 好顛呀, 哈哈)))))))))


 


打完老虎後, "金沙"外面有個大公園, 同mpp影番張相留念先!



 


食晚飯前, 我地去左"添發"食翅 "long long" 口, 哈哈~~~





 


之後, 我地就去左"新帆船餐廳"食葡國菜!


 


有葡國雞 --  配以麵包!




 


同埋mpp至愛既紅酒燴牛尾 -- 配以白飯!



 


睇吓, 個白飯用心型模整出黎gar... 好似為我地而設咁.... 心心相印呀, 哈哈~~



 


 


時間過得好快, 咁就同mpp過左一個愉快既生日trip喇 !!


沒有留言:

張貼留言