2010年11月23日 星期二

做個快樂人

某人近日心情反反覆覆, 成日諗埋一邊...... 好想帶多d正能量比佢... 就以我為例吧!!


 


比起好多人, 我... 好命苦!! 經歷過好多委屈! 受過好多困苦! 流過無數既眼淚...


比起好多人, 我... 好窮困, 好無用!! 工作職位低, 人工低!


 


 


不過.......


 


比起好多好多好多好多好多人, 我... 好幸福!! 我有愛我既家人, 朋友!


比起好多好多好多好多好多人, 我... 好富有!! 因為我懂得珍惜! 懂得知足!


又比起好多好多好多好多好多人, 我... 好快樂!! touch wood我有健康身體, 四支健全, 可以自食其力!! 感恩感恩!!!


 


擒日北韓攻擊南韓, 互轟280炮.... 無人想見到戰爭, 煙火無情, 造成好多傷亡!!


 


人生苦短, 正所謂今日唔知聽日事....  開心又要做人, 唔開心都要做人.... 既然係咁, 點解唔做一個開心快樂人呢??!!!


 


我地生活係一個無風無浪既香港, 比起好多好多人, 香港簡直係一個天堂, 一個樂土!!!  我地真係好好好幸福!!!


 


過去已成過去, 昨天的事已是昨天的事... 正面點吧, 展望將來!!!! "你"一定會係一個好開心, 好幸福既人!!! CHEER UP... 笑吓啦朋友!!


 







箴 15:13心中喜樂,面帶笑容;心裡憂愁,靈被損傷


1 則留言:

  1. 很正面啊! 無錯, 最緊要知足.
    [版主回覆11/25/2010 13:51:00]無錯, 正所謂人比人, 比死人!! 知足者常樂也

    回覆刪除