2010年11月25日 星期四

VICTORY

小妹係一個性急既人.... 想起個樣, 就要即刻去做個隻!


 


mpp同我啱啱相反.... 佢屬於思想理性型!! 嘜都會想過清楚至會去做!!


 


就因為咁... 有時佢會"禁"住我想做既野......  好似出年既事... 小妹好心急想去安排出吓... 但mpp偏偏覺得仲有大把事間唔想我咁早攪...... >.<


 


不過, 係我發功"日哦夜哦"底下, mpp都有讓步既時候!! 星期日, mpp就同我去左九龍塘睇野.... 小妹既開心程度... 就好似九姑娘劇集入面, 抗戰勝利既一刻咁...  "VICTORY"  哈哈哈哈)))))))     


 


當晚, 我地就去左旺角食晚飯, 開心既一個晚上!!


 


又係食日本野, 魚生甜蝦都好新鮮!



 


mpp既牛肉煱!



 


小妹既雞扒餐, yummy!!!



1 則留言:

  1. 一剛一柔,咪啱key囉!
    [版主回覆12/01/2010 13:42:00]天生一對呀, 哈哈

    回覆刪除