2010年11月1日 星期一

Beijing trip - Day 1 on 29/10/2010

擒晚終於平安返到香港


 


每次係機場出閘後, 見到mpp係遠處等緊我時, 我都會忍唔住大笑出黎...  個種感覺係好warm... 好想即刻飛向佢身邊!! 今次係離開mpp最遠既一次, 超掛住個傻佬.... 哈哈... 好肉麻呢!!


 


呢次北京之旅雖然短短只有四日, 不過, 或者真係年紀大喇, 感覺好辛苦, 能力透支得好緊要!! 家下個樣超級勁殘...... 


 


講番呢個trip先, 同個北歐客一齊係香港飛去北京, 我地搭五點半機, 黃昏景色好靚呢~~



 


坐左三個鐘機, 到達北京機場... 機場內有兵馬俑擺設, 我同個客都係第一次黎北京, 見到有呢d咁富有中國特色既野, 當然要影相留念啦 :)




 


到達酒店時已經十點幾, 好累呀))) 我地入住既酒店屬五星級, 起左只有兩年, 房間好新好靚!




 


放好行李洗完白白後就覺覺豬, 因為第二日要一早開工lu....


 


 


(待續)


 


沒有留言:

張貼留言