2009年12月1日 星期二

八婆 vs 愛情

呢幾日返工頭耷耷, 無面見人咁.... 心情好down.... 好down.....


 


好down原因.... 並唔係晚晚OT到十點幾!


好down原因..... 並唔係呢幾晚瞓得唔好!


好down原因係... 係因為我爆左一粒勁大既暗瘡...


 


唔好以為係小事... 因為呢粒暗瘡可以用勁度.... 非常...... 極之既.......咁核突!!!!!!!!!!!!!!!


 


可惡暗瘡正正生係鼻旁對下位置, 又大又痛.... 總之望落十足十八婆墨咁..... 好樣衰呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


 


不過, 公司入面有位菲藉同事, 佢見我好down就同我講..... 佢話FALL IN LOVE先會有呢粒瘡喎....... 話時話.... 係我開始同mpp dating時, 小妹咁啱又係生緊呢粒瘡.... 又好似幾準咁喎.......


 


咁我咪應該改口, 叫呢粒八婆瘡做愛情瘡, 哈哈~~


1 則留言: