2009年12月9日 星期三

出街街

擒晚同mpp去左銅鑼灣.... 唔知係咪太耐無出街, 突然覺得銅鑼灣好似唔同哂咁.... 死喇, 死喇, 呢期真係OT得太多, 而且成日都係屋企.... 家下個人out哂!!


 


難得同mpp係銅鑼灣, 原本諗住食"風月堂", 不過要等成十張檯... 我地唯有走人....


 


七點幾要係銅鑼灣要搵野食真係唔容易.... 行左一陣, 見到"北海道米薩"唔使等位, 就走入左試試!!


 


呢度出名食"飯PIZZA", 我地當然唔會錯過, order左兩樣野:


 


1) 照燒雞米PIZZA


- PIZZA look, 但係米飯底, 感覺新鮮!! 不過, 食完都係覺得正宗pizza好食d!!


 


 


2) 咖喱吉列魚柳蛋包飯


- 吉列魚好香脆.... 但整體一般!!


- 蛋包飯對我同mpp好有特別意思!!  因為我地曾經去台灣, 係一間出名食蛋包飯既餐廳食飯時, 有過一d難忘時事情發生....... 所以不論係日本也好, 香港也好.... 每逄見到蛋包飯, 我地都會講番當日台灣發生既事..... 總之而家講番得啖笑!!



沒有留言:

張貼留言